tirsdag 10. september 2019

Tilbake i manusprosjektet, etter et lite avbrudd.

Jeg er endelig på plass igjen. De to siste dagene har det faktisk blitt mye manus-skriving, og det er jeg jo veldig fornøyd med! Ok, mest redigering da, men likevel. Det er alltid et eller annet som skal rettes.

I dag var jeg en tur hos fastlegen som jeg nevnte at jeg skulle. Fikk meg noen nye tabletter for en liten periode, tabletter jeg ikke kjenner fra før. Kan jo bli interessant det... Eller kanskje ikke. Men må man, så må man. 

I tillegg har jeg slitt litt med noen jerntabletter som lagde kollisjoner og uro i kroppen for andre medisiner, og det var ikke noe moro. Nå er jeg over på et annet, litt mildere jerntilskudd som jeg har prøvd før og vet fungerer, det er nok det beste. At det ikke er like effektivt som jerntablettene får ikke hjelpe. Fordelen med det milde preparatet, eller Floradix Formula, for å være helt nøyaktig, er dessuten at det også kan kjøpes i dagligvarebutikker.

Av dette har jeg vel lært at det er lurt å stole litt på egen dømmekraft; Føler jeg at medisiner  fungerer dårlig sammen, så gjør de kanskje det, da!? Greit å undersøke saken. Uansett, det var lærerikt med en tur til fastlegen og på apoteket etterpå, der de kunne fortelle meg enda mer om enkelte medisiner som går til krig mot hverandre. Det gjorde godt å puste ut med en kopp kaffelatte på kafeen etterpå som en avslutning.

Ellers så hadde jeg familiebesøk i ettermiddag for å forberede noen fremtidige reiseplaner. Det kommer sikkert mer om det på bloggen om en stund. Først må jeg ha helsen skikkelig på plass! Det er ikke vits i så veldig mye annet når helsa svikter.

Jeg ser også frem til mer skriving. Bedre helse, bedre skrivevilkår!



Takk for at du følger bloggen min!

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)