fredag 13. september 2019

Nye negler og manusarbeid.

Nye negler :-)
Nye negler :-) 
Det kan se ut som helseutfordringene jeg nettopp hadde med medisinkluss var forbigående, jeg håper virkelig det. Og da jeg kom meg litt ovenpå igjen, gjorde det godt med noen hyggeligere ting å tenke på. Som for eksempel at jeg hadde kaffebesøk av min venninne negledesigneren, og fikk veldig tøffe negler. Kjempeartig!


Ellers så har det blitt en del manusarbeid de siste dagene. Det veier også opp mot helseutfordringene, og gjør sitt til at jeg føler at ting ordner seg. Men det er rart med det; det er alltid et eller annet i manuskriptet som skal eller bør redigeres. Jeg har som mål å snarest mulig gå igjennom hele manuskriptet på nytt, rett og slett på jakt etter småfeil. Det er en veldig konkret oppgave, men innimellom er det ganske greit å ha noe håndfast å arbeide med, samtidig som jeg planlegger andre detaljer.

Og fredag den trettende, den ble ikke en ulykkesdag for meg denne gangen :-)  Hva med deg?

Riktig god helg!



Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)