tirsdag 31. juli 2018

Nye skribentnegler igjen!

Som antydet i blogginnlegget Varme sommerdager, fikk jeg meg nytt negledesign i dag. Helt i stil med skribenttilværelsen. Som jeg tidligere har fortalt, har jeg en venninne og nabo som driver med dette, hun er utrolig flink, synes jeg, i hvertfall! Hun var på besøk nå i kveld. Jeg har hatt et liknende negledesign tidligere, men denne gangen var det nok litt mer helhet.


Ellers så har jeg hatt litt å drive med de siste dagene, da det er en del som skjer fremover, blant annet en stor bursdagsfeiring i familien snart. Derfor blir det ikke lange bloggposten i dag. Men du kan jo ta en titt på kunstverket min venninne negledesigneren etterlot seg på mine negler;

Jeg har fått nye skribentnegler!
Nye skribentnegler i dag!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)