mandag 30. juli 2018

Varme sommerdager, skriving og frisørtime.

Gro Jeanette Nilsen, hos frisøren juli 2018.
Gro Jeanette hos
frisøren, juli 2018.
Det har vært mange flotte, varme sommerdager som jeg snakket om sist, temperaturmåleren utenfor kjøkkenvinduet passerte 31 grader her en dag. Og kjøkkenet mitt ligger på skyggesiden. Det var sikkert ikke den eneste dagen med den temperaturen heller, men jeg fulgte ikke med på måleren hver dag. I det siste har jeg arbeidet med både bokmanuskriptet mitt og en annen tekst jeg har arbeidet litt med.
I dag gikk turen til frisøren. Jeg skal snart i stort bursdagslag, og da kunne det jo være greit å friske opp frisyren litt. Jeg hadde en grei og hyggelig frisør, som sa ja til å ta bilde. Tusen takk til henne!

I morgen skal jeg få stæsjet opp neglene mine igjen også. Gøy å fikse litt på neglene også, når man har muligheten. De er dessverre ikke så veldig lange akkurat nå, men vi får se hvordan det går.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)