torsdag 26. juli 2018

Lesing og skriving i rolig feriemodus.

Lese ferdig Skriv den boka i løpet av uken, sa jeg i forrige bloggpost, ja. Hm, det gikk vel ikke helt etter planen, det nei. Man jeg holder på i allefall!

Jeg ser også at det er gått en hel uke siden forrige bloggpost, men det har rett og slett ikke vært noe å fortelle utover lesingen, det har egentlig vært litt sommerstille her på skribentkontoret. Rent bortsett fra det har det vært litt småredigering på bloggen samt litt småskriving, det er vel alt, tror jeg. Det er jo utrolig varmt for tiden, og da senker man vel tempoet noe, ja.

I dag var det imidlertid på tide å våkne litt fra dvalen igjen. Min faste hjemmehjelp skulle komme, det er alltid veldig hyggelig!  Det skulle også komme medisinleveranse fra Rikshospitalets apotek, de var her rett før hjemmehjelpen dukket opp. Greit å få ting i orden, veldig fornøyd! Det var forresten ikke så dumt å planlegge medisinlevering samtidig med hjemmehjelpen, ettersom da måtte jeg jo være hjemme uansett, og det ble mindre ineffektiv venting. Det må jeg ta til etterretning, tror jeg.

Planen videre i dag er å fortsette lesingen, og kanskje litt skriving. Hva driver du med i dag?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)