onsdag 28. august 2019

Endelig litt fremdrift av bokprosjektet.

Som jeg nevnte sist, hadde jeg litt mye på programmet søndag. Først var det skrivekurs på formiddagen, og om ettermiddagen skulle jeg i familiebursdag. Og siden jeg skulle i bursdag etterpå, måtte jeg få gjort unna en del ting før skrivekurset startet klokken tolv. Så det gikk unna gitt.

Følte vel imidlertid helt ærlig at jeg fikk litt mindre utbytte av skrivekurset denne gangen enn tidligere, ettersom jeg var litt for mye fokusert på at jeg skulle videre etterpå. Etter skrivekurs er det ofte sånn at jeg er så inspirert at jeg blir sittende med manus lenge etterpå, men det fikk jeg ikke muligheten til nå. Men tenkte at jeg får ta det igjen, og det gjorde jeg jo også, dagen etter. Det tok seg grundig opp, og det er jeg glad for! Så kanskje jeg fikk med meg mer av kurset enn det jeg trodde?

I begynnelsen av denne uken ble jeg endelig ferdig med redigeringen av et større kapittel som har tatt alt for lang tid. Men godt å være i mål! Nå har jeg endelig gått i gang med et annet viktig gjøremål innenfor det samme bokprosjektet. Det går sakte framover, men det går framover! 😊



Takk for at du følger bloggen min!

 --------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg er tilbake til hverdagen og har vel noen innlegg hos eg å ta igjen. Lurer på en sak; Det høres ut som om du får ny giv etter skrivekurset. Er det noe spesielt ved teksten du blir inspirert til å justere? F.eks språklige detaljer, beskrivelser, dialoger, etc?

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar og spørsmål! Ja, jeg får en del inspirasjon av å gå på skrivekurs. Men jeg tror det er mest selve helheten, og det å få et lite "dytt" i riktig retning. Det har egentlig ikke vært selve beskrivelsene og dialogene, nei, mer helheten.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)