mandag 19. august 2019

Omstrukturering av kapittel, og skrivekurs.

Jeg skrev visst i forrige blogginnlegg at jeg hadde litt lite skrivemotivasjon, men det har heldigvis snudd. Men det gjorde litt godt med en liten pause også.

De tre siste dagene har jeg arbeidet med et kapittel i bokmanuskriptet som jeg faktisk har grudd meg litt til, da jeg visste at det trengte en del redigering. Jeg synes heldigvis jeg har kommet et godt stykke på vei nå, jeg er faktisk straks ferdig! Når jeg bare fikk begynt, gikk det lettere enn antatt.


I kveld har jeg også vært på skrivekurs igjen, via internett. Etterpå ble jeg sittende og skrive halve natten... Og her sitter jeg enda. He he. Men nå tar jeg kvelden, jeg også 😊 

Veldig kort oppdatering, jeg vet det. Det kommer nok mer snart!


Takk for at du følger bloggen min! 

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?