torsdag 22. august 2019

Avgitt stemme, levert hjelpemidler, og straks mer skriving!

Denne uken har jeg vært litt opptatt med praktiske gjøremål. Jeg kan jo starte med å si at jeg har avlagt stemme. Det er jo hemmelig valg, men du som har fulgt med på bloggen min har kanskje dine tanker om hva jeg stemte på?

Rett etter at hjemmehjelpen hadde gått i dag, var det en fra Hjelpemiddelsentralen innom og hentet en gammel elektrisk rullestol som ikke har vært i bruk på lang tid, og som uansett burde vært byttet ut om jeg skulle fortsette å ha den. Jeg valgte å levere den inn, og tar heller kontakt igjen dersom jeg skulle trenge en ny en gang i fremtiden. 

Jeg leverte samtidig fra meg min gamle manuelle rullestol som var ganske sliten, men jeg fikk en ny for en liten stund siden, til spesielle situasjoner. Jeg trenger den ikke til daglig, men hvis jeg skal reise bort, for eksempel på ferie og det blir mye gåing, må jeg ha den. Den er sammenleggbar og veldig grei.


Jeg synes det er veldig bra at hjelpemiddelsentralen følger opp hjelpemidlene og at man får tilbud om å bytte dem ut eller eventuelt bare levere dem inn når de ikke er i bruk lenger. Og det er godt å få rensket opp litt i ting man ikke har brukt på lenge.


Jeg håper på skriving i helgen, nå som jeg har fått unna litt konkrete ting denne uka. Jeg har også en venninne jeg vet har ventet på at jeg skulle sende henne bilder fra hennes femtiårsdag nylig. Nå er de endelig sendt. Jeg fikk også tilsendt noen bilder fra henne, veldig hyggelig!


Jeg går jo på skrivekurs for tiden og de siste to  dagene har det stresset meg litt at jeg ikke har hatt den store roen til å arbeide med skrivingen. Du kan jo lure på hva jeg har tenkt å bruke fredagen og en del av helgen til!



Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)