torsdag 21. november 2019

Typisk bloggerfeil, og snart på spennende bokslipp!

Jo da, jeg vet jeg var temmelig rask i min bloggoppdatering sist. Jeg lover at det blir lenge til det skjer på den måten igjen... I dag har jeg imidlertid begått en annen bloggerfeil, og jeg kan like godt bekjenne mine synder med en gang;


Jeg har startet på tre blogginnlegg, uten å skrive dem ferdig. Slett ikke bra... Jeg har flere ting jeg vil fortelle, og alle temaene trenger hvert sitt blogginnlegg. Da er det jo ikke så greit når det klør i fingrene, og man hopper fra det ene til det andre. Og så ender det opp sånn som dette; Jeg må legge frem saken, og vise hvor lite nyttig jeg EGENTLIG får gjort, når alt kommer til alt... Men jo da, det gikk bra hos tannlegen, som jeg fortalte at jeg skulle til. Null hull, heldigvis.

Lørdag går turen til en spennende sammenkomst. En nybakt forfatter jeg har blitt kjent med det siste året, skal slippe sin første bok! Kjempespennende, og jeg kommer tilbake til saken
. Søndag er også ferdig planlagt, og enda har jeg måttet si nei til noe. Jeg har følelsen av at alt mulig skulle puttes inn i akkurat denne helgen. Hvordan ser din helg ut? 


Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 
Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?