søndag 24. november 2019

Rakk heldigvis boklanseringen til Hanne Voje!

Lørdag var jeg, som jeg antydet at jeg skulle, på boklansering i Oslo, der den nybakte forfatteren Hanne Voje skulle presentere boka si. Jeg har blitt kjent med Hanne det siste året via skrivekurs. Derfor tenkte jeg at det ville være fint å få med seg dette! Forfatterforedrag føles jo gjerne ekstra spennende når man kjenner forfatteren!

Jeg ankom Norli Eldorado akkurat i siste liten eller egentlig akkurat litt for sent, ettersom taxisjåføren ikke ante hvor i Oslo dette var, selv med nøyaktig adresse. Og så jeg som i utgangspunktet var ute i god tid! Det ble også litt rot med enveiskjørte gater, ettersom han var så desorientert. Jeg har ikke så god stedsans selv, men en taxisjåfør i Oslo...? Hm, nok om det.

Jeg syntes det var litt flaut å komme sist inn døren, da alle andre hadde satt seg, men heldigvis var det en plass på første rad, så jeg slapp å forstyrre nevneverdig. Ikke så greit med foredragssal formet som en kinosal når man kommer drassende med to krykker. Flott å sitte foran, da var det også enklere å få kontakt med foredragsholderen. 

Hanne Voje holdt en flott presentasjon av boken Utafor og bokprosessen, som inkluderte både opplesning og visning av bokens perm på storskjerm. 

Boken til Hanne Voje, "Utafor" er en barnebok for eldre barn (9-12 år) der hun tar tak i mobbetemaet. Men som hun sier, hun er glad hvis ungdom også vil lese! Jeg kjøpte et eksemplar og fikk boken signert, det skal bli spennende å lese den! Bildet viser Hanne og meg, idet hun signerer boken jeg kjøpte. Det er lett å forstå at forfatteren er stolt over å få bokprosjektet sitt i havn! Jeg hadde forresten også med en liten hilsen til henne, da jeg synes det er litt hyggelig ved sånne anledninger. 


På boklansering for forfatter Hanne Voje.
På boklansering for
forfatter Hanne Voje.

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min! 

---------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)