mandag 10. februar 2020

Skrivepause fra manus for tiden.

Arbeidsbordet mitt den siste tiden.
Arbeidsbordet mitt
den siste tiden.
Noen ganger har man tusen ting å gjøre, andre ganger er det roligere. Jeg fikk som du kanskje så endelig publisert bokomtalen jeg har tenkt på lenge, syntes det var litt artig å ta den med, siden jeg kjenner illustratøren på den barneboken. På bildet ser du arbeidsbordet mitt - med litt av alt. Enkelte av prosjektene er jeg heldigvis i mål med nå.


Her om dagen var jeg på nettskrivekurs igjen, men det har vært litt mye annet å drive med også nå, så jeg føler at jeg surrer rundt og får gjort litt av alt, men at jeg ikke alltid får gjort meg tilstrekkelig ferdig med ting. Det sa jeg også på skrivekurset, at det har blitt litt for lite manusskriving den siste uken, men at det skal tas opp igjen nå straks. Må bare få landet litt andre ting først. Man kan ikke være like konsentrert alltid. Men jeg har flere konkrete planer!

Snart tilbake! :-) 



Takk for at du følger bloggen min!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)