fredag 3. april 2020

Printeruhell og bilder fra i fjor.

Vi skriver begynnelsen av april, og jeg har endelig fått ordnet en del av innkjøpene jeg nevnte sist. Blekket til skriveren ble levert i dag.

Nå i
kveld ble jeg litt vel ivrig etter på skifte blekk i skriveren, etter at blekk har vært mangelvare noen dager. Litt for ivrig tenker jeg vi sier, ettersom jeg har fingre fulle av svart blekk nå, som jeg ikke har greid å vaske helt bort... :-) Men jeg fikk i allefall skiftet blekk, samt printet ut noen av de sidene som sto i ventekø.

Du ser det for deg, ikke sant; Manusutkast-sider med korrigeringer, som står og tripper i kø bortover mot skriveren, og meg med mine blekksvarte fingre for anledningen, som forsøker å få orden på det hele :-) 


Matvareleveransen jeg snakket om kom også til slutt. Enkelte ting var utsolgt nå i disse Korona-tider, men det hadde jeg fått beskjed om. Hele bildebunken fra 2019 som jeg nevnte kom i postkassen i dag, jeg slapp å dra på Posten for å hente dem. Da vet jeg litt om hva jeg har å drive med i påsken, i tillegg til skrivingen!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)