søndag 5. april 2020

Påskebesøk på verandaen.

Gro Jeanette Nilsen, påsken 2020.
Verandapåsken 2020.
Lørdag skulle søsteren min komme på lunsjbesøk, og samtidig hjelpe meg med noen praktiske ting her hjemme. Jeg satte stor pris på det! Hun hadde med seg påskeblomster og påskeegg til meg, veldig koselig!

Og plutselig fikk vi besøk av to påskeharer til fra familien, som også hadde med seg mye påskestemning når det gjelder påskeblomster, påskeegg og annet spennende.

Vi satte oss ut på verandaen i det fine, men litt kalde været, vi skal jo helst ikke være så mange samlet for tiden på grunn av Korona-viruset, og da er det vel greit å være på verandaen, tenkte jeg...

Utover i påsken blir det nok mest skriving og den type ting, og sannsynligvis blir det et lite påskebesøk litt senere i uken. Jeg ønsker deg fine påskedager!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?