mandag 1. juni 2020

Manusarbeid og besøk i pinsen.

Manusutsnitt fra pinsehelgen.
Manusutsnitt fra pinsehelgen.
Pinsen er over, og vi skriver straks 2. juni! Da er det sommer på ordentlig. Pinsen har inneholdt en del intensivt manusarbeid som var ganske konstruktivt og givende, og som jeg aldri ville vært foruten. Og ja, det er krevende å arbeide så intensivt at man ikke har tid til å tenke på stort annet i perioder, men sånn er det bare.

Men langhelgen bød også på kaffebesøk av ei venninne på min solrike veranda på fredag, og familiebesøk i Bærum på lørdagen. Også det på en kjempeflott sommerdag. Her har jeg fått litt av hvert ut av de få dagene, med andre ord. Veldig fornøyd!

Pinsebesøk i Bærum.
Pinsebesøk i Bærum.
Så hva er planene mine for juni? Jeg håper det blir mye skriving, det må det bare bli. Jeg er så godt i gang at akkurat det er et must. Jeg holder også på å lage meg en litt mer detaljert plan for skrivingen, så planene ikke blir skjøvet for mye på. Har også noen mindre andre ting jeg skal gjøre, samt litt ting og tang senere i sommer. Jeg kommer sikkert tilbake til det.






Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



Takk for at du følger bloggen min!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?