tirsdag 26. mai 2020

Ny gjennomgang av manuskriptet.

Jeg har brukt mye av den siste uken på gjennomgang av manuskriptet mitt. Det trengtes, etter at jeg hadde endret litt på strukturen. 

Når man først begynner å endre litt på struktur og flytte rundt på kapitler, ja så må selvsagt innholdsfortegnelsen og alt det andre også justeres på. Litt av en jobb... I dag har jeg også arbeidet hele dagen med dette, og jeg er mildt sagt veldig sliten. Den siste uken har jeg skjøvet alt annet litt unna og forsøkt å få gjort mest mulig med manus.

Trenger snart noe annet å drive med, så jeg har i allefall invitert en venninne på verandakaffe en dag, så får vi se om været er på vår side. Jeg skal også på familiebesøk en annen dag. Trenger litt avveksling nå ja... Samtidig er jeg veldig glad jeg har fått gjort mesteparten av de store endringene i manuskriptet nå. Da fins det kanskje håp ...?

Mens jeg husker det; Leserne mine vil kanskje se at jeg innimellom endrer litt på restriksjonene på kommentarfeltet på bloggen. Det er fordi det innimellom kommer litt søppelpost, som jeg forsøker å unngå. Derfor må du av og til bekrefte, men det skal ikke være noe vanskelig. Jeg skjønner at det er kjedelig, men jeg må forsøke å beskytte bloggen litt også. Du får se det som et Korona-tiltak, de er det jo så mange av for tiden... Men jo; Jeg vil veldig gjerne ha seriøse kommentarer på bloggen, blir alltid glad for det!🙂



Takk for at du følger bloggen min!

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?