fredag 22. mai 2020

Til tannlegen i koronatider.

Da jeg slo på radioen i morges, en tidlig fredag morgen, ble det spurt om hva jeg gleder meg mest til denne helgen, og det ga meg noe å tenke på. Det var ikke så mye tvil umiddelbart. Jeg hadde time hos tannlegen i dag, så svaret ble selvsagt det å bli ferdig med dette, og tilhørende medisinering før jeg dro.

Jeg hadde lurt litt på hvordan tannlegekontoret ordnet dette med smittevernregler nå i Korona-tiden, så det var jo egentlig litt interessant å se. Og nesten en smule skummelt å dra dit? Hvis du har lurt på det samme, kan jeg fortelle at det gikk bra.

Håndspriten var på plass på tannlegekontoret, og det samme var skotrekk og en hel rekke desinfiseringstiltak. Veldig fornøyd med at jeg ikke hadde noen hull, slapp å komme tilbake for videre behandling, og dermed ble ønsket god sommer! 


Men bortsett fra å bli ferdig med tannlegebesøket, hva annet kan jeg glede meg til denne helgen? Jeg har store planer om å jobbe med bokmanuset mitt. Jeg har et par konkrete ting i forbindelse med manuskriptet som jeg gjerne vil bli mest mulig ferdig med. Jeg ser selvsagt frem til det, men jeg vet jo ikke om jeg kommer helt i mål med alt jeg vil denne helgen. Men jeg håper! Jeg kommer sikkert tilbake til det.


Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)