tirsdag 19. mai 2020

Bloggen min fyller sju år!

Gro Jeanettes sju års jubileum som blogger!
Gro Jeanette Nilsens
sju års jubileum
som blogger!
Bloggjubileum nummer sju! Ja, tenk det! 

Da
jeg i 2013 startet bloggen min hadde jeg tenkt på det en stund, men før syttende mai var det så travelt, med først Damenes helg, og deretter grunnlovsdagen. Derfor utsatte jeg det en liten stund, men 19. mai var jeg klar! Les gjerne min aller første bloggpost på denne bloggen; Dagbok på nett?


Så hva har egentlig skjedd dette siste året, av positive hendelser? Først av alt må jeg jo trekke fram lydbokutgivelsen i februar. Veldig glad for dette, utrolig gøy! Og så var det jo mitt eget femtiårslag også i februar, litt av en måned! 


Det var også artig å delta på 100 års-markeringen for Anne-Cath. Vestly's fødsel, på Deichmanske bibliotek Bøler. Dette ble arrangert 13. februar, dagen hennes var jo den 15. Jeg husker godt at vi begge hadde bursdag i februar, fra vi brevvekslet for en del år siden.

Men har det ikke skjedd noe de andre månedene også? Jo da. Men nå har jo mye vært nedstengt og avlyst på grunn av Korona-viruset, så det var godt å i hvertfall få feiret syttende mai.


Jeg har som leserne mine kanskje vet, gått på skrivekurs en god stund, og fått arbeidet en del med manuset mitt. Noen ganger er jeg så produktiv at jeg greier nesten ikke å legge manuskriptet fra meg. Andre ganger er det tyngre å komme i gang, men sånn er det jo.

Jeg har litt planer i tiden som kommer også, selv om den årlige Damenes Helg som skulle vært nå i mai ble avlyst/utsatt på grunn av Korona. Det er også enkelte andre ting som får litt endringer. 


Gro Jeanette Nilsen, mai 2020.
Gro Jeanette Nilsen,
mai 2020.
Men det jeg gjør mest, altså sitte her og arbeide med boken min og bloggen, gjør jeg uansett Korona eller ikke, i hvertfall når jeg ikke er syk selv! Du er selvsagt hjertelig velkommen til å følge og kommentere innlegg på bloggen! Jeg har skrevet litt om det i et tidligere blogginnlegg; Hvordan følge bloggen?

Nå som bokprosjektet er kommet såpass langt, har jeg mye bedre oversikt over hva som virkelig trengs og som gjenstår av prosjektet. Takk for sju fine blogg-år, og jeg håper at det blir noen flere. Støtt meg gjerne moralsk ved å følge bloggen min ! :-) 




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?