onsdag 19. februar 2020

Flott feiring av min femtiårsdag.

Bursdagspynten var  selvsagt på plass!
Bursdagspynten var
selvsagt på plass!
Lørdag var det flott feiring av min 50 års-dag, på restaurant Kaktus på Lilleaker i Oslo. Valget av restaurant er et resultat av flere ting. Jeg feiret også min 40 års-dag der i sin tid, og syntes det var et veldig greit sted for en sånn dag. Noen i familien kjente stedet fra før, og selve restauranten ligger rett ved den blokken der faren min og tanten og onkelen min vokste opp. Sånn sett er det faktisk litt nostalgi oppi det hele.
Jeg hadde invitert både familie og de nærmeste vennene, og det ble en fin kombinasjon! Noen i familien kjente enkelte av vennene mine fra før, og noen gjorde det ikke. Veldig spennende! Ei av mine venninner fra helsemiljøet reiste helt fra Spania hvor hun bor for tiden, for å komme i bursdagen min! Og ettersom jeg har familiemedlemmer som har feriested i Spania, så var jo det litt artig å plassere dem sammen ved langbordet.
Her var folk jeg kjenner fra helt forskjellige tidsepoker representert, både helt tilbake til videregående skole på Rosenvilde, men også og en nåværende nabo som jeg nettopp fortalte om i Snart festklar, venner fra helsemiljøet, blant annet Damenes Helg. Her var også folk som ikke hadde sett hverandre siden jeg gikk på videregående, skikkelig gøy! På bildet under ser du en rosa tiara de ville ha meg avbildet med, her sammen med bordkortet mitt og et lys.
Rosa tiara til
jubilanten..

Det har vært mange koselige bursdagshilsener i flere dager, og jeg har liksom ikke fått «landa» før nå. Det tar på å fylle 50! Jeg er alt i alt veldig fornøyd med feiringen på både selve bursdagen og bursdagsfesten! Og jeg har hatt et sånt etterslep på bloggen at jeg har ikke engang fått begynt på det blogginnlegget hvor jeg skal slippe den endelige informasjonen om lydboken min.
Følg med!




Takk for at du følger bloggen min! 


------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)