torsdag 20. februar 2020

Lydboken min om hesteferiene er her!

Bildet er fra forlaget Cappelen Damm
(Innlegget inneholder reklame.) 

Da er endelig lydboken om mine veldig personlige hesteferier her!  Jeg fortalte om saken i bloggposten Hestehistorien min utgis som digital lydbok! 



Lydboken Utfordrende ferie på hesteryggen er del en større serie: Tøffe turer med andre forfattere, men akkurat denne lydboken er altså bare min historie. Lydboken er utgitt på forlaget Cappelen Damm, og innlest av Trude Eker. Helt ærlig, så er jeg veldig glad for at en profesjonell innleser har gjort jobben, og ikke meg selv!

Jeg synes dette er veldig gøy, og det gikk mye fortere enn den første utgivelsen i papirbok. Jeg tror lydboken presenterer seg selv ganske fort om du går inn og titter litt. Men som tidligere nevnt; du finner den flere steder også, for eksempel her (direkte lenker);






Kanskje du finner den flere steder på nettet også?



Takk for at du følger bloggen min! Og del gjerne :-) 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?