lørdag 29. februar 2020

Tilbake etter bloggpause.

Jeg har glimret med mitt fravær i over en uke her på bloggen. En periode var det så mye å skrive om at det var veldig bloggkø, etterpå trengte jeg visst en kunstpause... Uansett, nå er jeg tilbake igjen! Og som jeg fortalte sist, er lydboken min endelig kommet. Har du ikke hørt den ennå, så er det bare å titte innom en bokhandel på nett, eller søke etter navnet mitt, så dukker den nok opp!

Hva har jeg så gjort den siste tiden? Ja, si det. Det vesentligste er vel at jeg deltok på skrivekurs så søndagen, og har meldt meg på den årlige Damenes helg. Ellers så fikk jeg noen møbler til min store bursdag som skulle plasseres, og det var jo også litt spennende. Litt styr å få det på plass var det jo. I dag fikk jeg hjelp til å flytte ut de gamle skuffeseksjonene som jeg fant ut at jeg kunne ha bruk for ute i boden i stedet.

Det har ellers vært litt etterarbeide etter bursdagsfesten min i form av bilder som skulle legges ut i sosiale medier og så videre. Men det er jo morsomt da! Håpet er at jeg nå kan konsentrere meg i større grad om skrivingen fremover.

Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?