fredag 14. februar 2020

Hestehistorien utgis som digital lydbok!

Lydbokkontrakt om min  personlige hestehistorie!
Lydbokkontrakt om min 
personlige hestehistorie!
Jeg var som fortalt i min bloggpost tidligere i år;  Signert spennende forfatteravtale, ikke forberedt på at jeg på starten av året plutselig skulle få spørsmål om å være med på noe spennende innenfor skribentlivet.



De som har fulgt bloggen min en stund, husker kanskje at jeg i 2016 fikk utgitt min veldig personlige hesteferiehistorie i en bok med historier fra flere forfattere, på Cappelen Damm? Den historien min kommer nå som digital lydbok!  Men ta det helt med ro; Det er ikke meg som skal lese! Forlaget har profesjonelle lesere til det. Veldig glad for akkurat det må jeg innrømme, da jeg ikke føler meg flink nok til å lese høyt! 

Jeg har ikke alle detaljene enda, men historien skal kunne lastes ned, først fra Bokklubben, Ark etc, forsto jeg, og etter hvert på Storytel. Selve historien i papirversjon er jo ferdig laget og utgitt for flere år siden, men ettersom det er en lydbok som skal lages nå og jeg hadde mange bilder med i boken, så kommer naturlig nok ikke disse med, og dermed blir nok historien kortere. Etter hva jeg kan skjønne, da. Mulig at et av bildene kommer med som forsidebilde, det er jeg ikke helt sikker på enda. 

Jeg synes dette er en veldig spennende og en artig videreføring av det prosjektet, og jeg ble veldig glad da jeg hørte dette! Selv om historien min først ble utgitt i papirbok sammen med andre forfattere, blir det nå kun min enkelthistorie "Utfordrende ferie på hesteryggen" som utgis som lydbok som en egen enhet. 

Jeg har som du kanskje skjønner undertegnet en ny kontrakt for denne nye utgivelsen. Videre har jeg hatt et hyggelig telefonmøte med hun som skal lese inn historien, så dette går veien! Det skjer litt mye annet også nå for tiden, og jeg har ikke alle detaljene om utgivelsen enda, men jeg kommer nok snart tilbake til saken!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 


Takk for at du følger bloggen min!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)