fredag 14. februar 2020

Straks festklar!

I dag har det vært litt sånn mellomdag, hvor jeg forsøker å samle trådene. Det har vært så mye på programmet den siste tiden, at sånn er det bare. Veldig hyggelig å delta på markeringen av Anne-Cath. Vestly's 100 års jubileum i går, og i det hele tatt å delta på eksterne litterære treff i blant, så man får litt nye inntrykk.

Men i morgen er det min egen store dag som skal feires. Jeg hadde en litt mindre feiring med nærmeste familie på den riktige dagen. Men selve festen min er i morgen. Det blir mye familie, men også gode venner. Jeg har faktisk også en venninne som har tatt turen helt fra Spania for å komme på bursdagsfesten min! 

I formiddag var forresten venninne og nabo negledesigneren her, og jeg fikk flotte, rosa festnegler, med skribentdesign på! Hun er også en av gjestene i morgen. Veldig takknemlig for at hun legger så mye arbeid i neglene mine, og spesielt i forbindelse meg en sånn dag!

Vi høres!



Festklar med festnegler!
Festklar med festnegler!


Takk for at du følger bloggen min!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)