tirsdag 9. juni 2020

Sommerens handletur på Plantasjen.

Sommerens handletur på  Plantasjen.
Sommerens handletur på
 Plantasjen.
Du synes kanskje at du har hørt mye om manusjobbing den siste tiden? Så da tenkte jeg at det passer bra med et lite avbrekk i form av den sommerlige handleturen til Plantasjen, avdeling Koteng, hvor jeg pleier å handle sommerens tomatplante, så også i år. I dag var det søsteren min og jeg som var på tur.

Det ble både tomatplante som ble plantet over i stor blomsterkrukke på verandaen da vi kom hjem, det ble også en søt rosa blomst til hagebordet mitt, og blomsterjord til plantingen. I tillegg ble det kjøpt diverse hagemøbler for andre i familien. 


Verandatomatene 2020.
Verandatomatene
2020.


Som jeg har nevnt tidligere, har jeg sikkert Oslo's flotteste Plantasjen ikke langt unna mitt hjemsted, og jeg burde absolutt bruke den mye mer enn jeg gjør! I år tenkte jeg faktisk at Skal jeg egentlig kjøpe tomater i år igjen, eller burde jeg funnet på et nytt plante-prosjekt? Men det ble tomater igjen, tradisjonen tro. Og jeg er sikker på at det blir like hyggelig i år! 

Og hvis skribentvirksomhet er hovedprosjektet mitt her i livet, så er sommertomatene en fin hobby, som det er hyggelig å ha ved siden av. For at man trenger hobbyer og avveksling innimellom, det er helt sikkert. Skriver du? Hvilke hobbyer har du ved siden av skrivingen?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!


 --------------------------------------------------------------------------------------------

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?