lørdag 13. juni 2020

Bedre manusversjon nå.

Verandakontoret er rigget  med manus!
Verandakontoret er rigget
med manus!
Etter Plantasjen-utskeielsen min tirsdag har det stort sett vært skriving her. Smaker på noen tomater innimellom, da selvsagt. Det er jo så nydelig vær også nå, så da er det jo lett å huske at man har en veranda!

Når det gjelder redigeringen av bokmanuset er jeg egentlig på detaljnivå. Men innimellom må jeg gå litt tilbake igjen og endre litt større ting likevel. Ja ja, jeg mener i hvertfall at manuset fremstår som en bedre utgave av seg selv nå enn før jeg gjorde endringene.



Men jo, jeg har tenkt å skrive mye i sommer. Jeg tror stadig vekk at manuskriptet mitt nærmer seg slutten, men fremdeles finner jeg flere ting som må endres, selv om noe av det som sagt er mindre detaljer. Men jeg synes jeg har en mye bedre oversikt over stoffet nå en tidligere. Jeg har også formen på manuset klart for meg, og det har mye å  si. Men jeg tenker nok at veien er lang enda...

Bildet viser verandakontoret mitt, slik det er for tiden.
Har du en veranda eller terrasse, der du kan sitte med ting du liker å holde på med?



 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 


 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Heisann! Har vært stille fra meg lenge, på tide å våkne :) Høres hyggelig ut å sitte på verandaen. Jeg har balkong, men har ingen god arbeidsplass der ute. Litt notater etc går greit, da. Fin ny uke!

    SvarSlett
  2. Hei, så hyggelig å høre fra deg igjen! Jeg trodde egentlig at veranda og balkong var det samme, men googlet meg frem til at det var det visst ikke. Fin ny uke til deg også! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)