fredag 26. juni 2020

Sommerferietid.

Moreller til St.Hans må det være!
Moreller til St. Hans må det være!
St.Hans-aften hadde jeg besøk av moren min. Vi satt på verandaen i det nydelige sommerværet, og spiste moreller og drakk hvitvin. Og ja, så bestilte vi pizza etterpå, og hun overnattet på sofaen til neste dag.  

Dagen etter at hun hadde reist hjem, kom hjemmehjelpen min for siste gang på noen uker. Hun skulle ut i en vel fortjent sommerferie.


Jeg har hatt noen dagers skrivepause, og jeg trengte det. Men jeg er straks på vei tilbake til manuskriptet igjen nå! Imidlertid er det veldig varmt for tiden, over 30 grader, så vi får se hvordan det går med skrivingen. Men sent på kvelden går det som regel bedre enn på dagtid, når varmen avtar litt.

Får du gjort noe fornuftig i varmen?



Takk for at du følger bloggen min!

 --------------------------------------------------------------------------------------------

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)