lørdag 26. september 2020

Bedre system i detaljer og manusrot.

Etter all uflaksen den siste tiden, går ting mye bedre nå. Håper ikke det ble for mye klaging sist.

Denne uken har jeg heldigvis hatt ork til å arbeide med manuskriptet igjen, og skribentting for øvrig. Det var en lettelse å endelig føle seg i stand til det! Spesielt har jeg sett nærmere på detaljene. Små detaljer, som likevel er viktige for helheten.

Jeg har også fått enda bedre oversikt over diverse manusutkast, samt noen tidligere manuskripter som det var greit å arkivere litt annerledes. Sånn at ikke sistnevnte stjeler oppmerksomheten min.

Dette ble en litt kort oppdatering på bloggen i kveld. Jeg kommer sterkere tilbake snart! Har blant annet et par temaer jeg tenkte jeg skulle si noe om, men som jeg ikke har vært inne på ennå.

Bildet er tatt i stuen min denne uken. 

Bilde fra stuen min på en av de få
ryddige dagene :-)


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)