mandag 22. februar 2021

Forsøker å komme inn i skrivingen igjen...

Jeg har egentlig lyst til å jobbe med manuskriptet mitt. Og det irriterer meg at jeg er i en periode der jeg ikke er motivert nok. 

Jeg hadde jo for ikke så lenge siden ganske gode skrivedager. Men så begynte jeg med andre ting, og borte var inspirasjonen til skriving, gitt. Ikke alltid like lett å komme i gang igjen. Men jeg legger planer, og håper at det går seg til.

Og kanskje trengte jeg en pause, til og med fra bloggen.

Jeg skal forresten rydde skrivebordet mitt. Kanskje det hjelper... 

PS: Jeg kan fortelle i ettertid at jo da, det hjalp litt å rydde skrivebord. Anbefales!

Snart tilbake!


 Takk for at du følger bloggen min! 

 --------------------------------------------------------------------------------------------

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

4 kommentarer:

  1. Det har jeg lært etter at jeg selv forsøker å skrive. At det går i bælger med motivasjon og iver. Men - noe som har hjulpet meg er å tenke at selv i den tiden vi ikke fysisk skriver, tenker vi på stoffet og ubevisst løser utfordinger.
    Jeg vet jeg en dag skal se på en bok skrevet om og av deg! :)

    SvarSlett
  2. Hallo Augusta, og takk for fine ord! Veldig hyggelig å høre at du har troen på boka mi! :-) Jeg trengte nok bare en liten skrivepause fra eget manus. Dette skal nok ordne seg. Digital klem til deg! :-)

    SvarSlett
  3. Hei, jeg kjenner meg igjen i det om manglende motivasjon. Den kommer og går som den skal, men nå har den vært fraværende altfor lenge. Jeg har ikke engang skrevet de to novellene som jeg jo skulle ha sendt fra meg i februar. Og det er jo korte tekster som det er mulig å få til uten all verdens motivasjon. Og om det hjelper eller ei, så er det ihvertfall ikke dumt å gjøre andre ting mens man venter. Merker at det skjer noe bra nå som dagslyset kommer tilbake :)

    SvarSlett
  4. Hei! Takk for kommentar! Ja, jeg hadde en periode det gikk litt tregt og motivasjonen manglet, men man trenger vel en pause i blant. Jeg er heldigvis tilbake nå, fint å se at du er det samme! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)