lørdag 20. februar 2021

Å legge til tapte kommentarer i ettertid...

Ja, som du kanskje forsto fra forrige blogginnlegg, ble det litt komplikasjoner med kommentarfeltet. Jeg skulle slette en feil kommentar, og kom til å slette to i stedet. Det var litt rart, for jeg trykket bare slett under den jeg skulle. Lurte nesten på om det var en eller annen feil et sted. Eller om det hadde noe å si om man var oppført som følger av bloggen eller ikke. Men trodde ikke det skulle gjøre noe, ettersom jeg har krysset av på at alle kan kommentere.

Jeg mistet jo den fine kommentaren jeg skulle beholde, men siden jeg hadde åpnet bloggen i to vinduer, greide jeg å kopiere den derfra og over i Photoshop, og redigere det som bilde der. Utrolig hva som går an. Men å lime den inn i kommentarfeltet gikk ikke, det måtte bli i slutten av selve innlegget. Det får gå, og er i allefall et tips til en måte å gjøre det på.

Ja ja, alt kan ikke være helt perfekt alltid. Jeg prøvde så godt jeg kunne å redde kommentaren i allefall... Jeg følte meg ikke helt på topp da nei, men jeg fant i allefall en mulig måte å redde det på...

Det har ikke blitt noe skriving i dag, synes det har vært for mye annet styr her hjemme. Jeg hadde etterpå-bursdagslag en dag, og hjemmehjelpen var her en dag. Og mye annet, som selvsagt skal skje på en gang. Jeg har rett og slett ikke hatt den helt store roen og inspirasjonen. Håper på en bedre skrivedag i morgen!


 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)