tirsdag 2. mars 2021

Fint å være i skriveflyt igjen.


Det føles veldig bra å være i skikkelig skriveflyt igjen. En del av det er redigering, men likevel. Nå er jeg så ivrig at alt annet får nesten seile sin egen sjø... Nei da, så ille er det ikke, men jeg har nesten ikke tid til å spise middag en gang!

Synes du ikke du ser meg sitte og henge over PC'en, uten å få gjort noen ting annet. Jeg får et bilde i hodet over manusbunken som tårner seg opp på skrivebordet ved siden av meg, og stueplanter som henger med hodet fordi jeg har glemt dem. He he...!

Fordi jeg har vært i så god driv med skrivingen et par dager nå, har jeg vært ganske lite på sosiale medier. Men jeg titter innom innimellom!

Dette ble en litt kort oppdatering, jeg er sikkert snart tilbake! Jeg må tilbake til stueplantene, nei jeg mener, manuskriptet igjen!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. HaHa
    Det er godt når skrivingen er det eneste man kan tenke på. Men ikke la det gå utover plantene ... ;)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar, Augusta! Jeg skal prøve å passe på plantene samtidig! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget?