mandag 1. mars 2021

Forsøker å holde fokus.

Det har gått litt i bølgedaler den siste tiden, både skrivingen og mye annet. Jeg er superivrig i skrivingen mesteparten av tiden, men i det siste synes jeg fokuset har vært veldig mye andre steder. 


Til tider har jeg tenkt at det er bra at mye av dagens manusarbeid dreier seg om redigering og feilretting, så jeg slipper å tenke så mye. 

En liten periode tok jeg helt fri fra manus og begynte med andre ting i stedet. Oppdaterte litt på gamle bloggposter, ryddet i fotosamlingen, og så videre. Jeg var nok litt sliten etter å ha jobbet så mye med manuskriptet, og ble nok påvirket av ting som skjedde samtidig. Det ble rett og slett litt mye. 

Jeg håper på et enda bedre fokus. Helst i går!

(Dette blogginnlegget er endret litt i ettertid.)


Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Det er ikke lett å skrive når andre ting krever oppmerksomheten, men lettere å redigere gammel tekst. Jeg kombinerer skrivingen med alvorlig sykdom i nær familie, så har fått kjenne litt på akkurat det i det siste. Håper det er mildere form for distraksjon hos deg, og at du har en fin helg :) Ser at det siste innlegget ditt var tilbakedatert 6 uker, så kanskje det var gammelt nytt.
    PS: Når du poster noe med gammel dato er det sikkert mange som ikke ser bloggposten.

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for kommentar! Nesten utrolig at du fant den bloggposten, ja! Det stemmer at den er tilbakedatert. Grunnen er at jeg trodde dette var noe som var postet for lengst, men jeg har nok bare latt den ligge, og glemt det hele. Inntil jeg begynte å rydde litt i gamle kladdelementer, da så jeg den jo...

    Ja, det går mye bedre med skrivingen nå. Leit å høre at du har sykdom i familien. Håper at det ordner seg!

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?