mandag 3. mai 2021

Gro Jeanette ble intervjuet av ekstern blogger!

Intervju med Gro Jeanette Nilsen
Bloggeren Augusta har intervjuet meg om skrivingen min, på sin egen blogg. Jeg har tidligere antydet at et slikt intervju ville komme. Nå foreligger resultatet! Sånt er alltid litt spennende, men jeg ble veldig fornøyd med intervjuet! :-) 

Augusta og jeg snakker her om både nåværende skriving, skriving da jeg var liten, bloggen, og ja, du kan jo  lese selv. 

Lyst til å titte? Du finner intervjuet ved å klikke på bildet!


Hva synes du om intervjuet, er det godkjent? Skriv gjerne en kommentar under, om du mener noe om dette :-) 

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!


 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

4 kommentarer:

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)