søndag 2. mai 2021

Endelig helsemessig på vei tilbake.

1. mai-flagg.
Jeg begynner endelig å bli litt bedre og har hatt familiebesøk av faren min i dag, veldig hyggelig! Jeg er fremdeles litt redusert, men det virker som det går den rette veien.

Første mai var jeg ikke spesielt bra, men jeg satte i allefall opp flagg. I tillegg til at den dagen er offentlig flaggdag, var det også bursdagen til min gamle mormor. Hun ville fylt 110 år den dagen :-)  Så da tenkte jeg at jeg kunne flagge litt for henne.

Jeg kan forresten fortelle at intervjuet som jeg nevnte, sannsynligvis vil bli publisert mandag av en ekstern blogger. Jeg fikk lese gjennom, og teksten ser bra ut! 

Les nye opplysninger i saken her


 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)