onsdag 28. april 2021

Manusarbeid og ryggsmerter.

Dagen har bestått av rettelser i manuskriptet, men også forberedelse til at en person skal intervjue meg! Det kommer mer om dette senere, tenkte jeg ikke skulle røpe for mye ennå. Jeg har foreløpig svart på noen spørsmål som jeg skal sende tilbake til henne snarest, og forhåpentligvis i løpet av kvelden. 

Ellers så har jeg veldig vondt i ryggen for tiden, så jeg var glad jeg ikke skulle noe sted verken i går eller i dag. I morgen kommer hjemmehjelpen, så jeg må se om jeg ikke greier å forberede det litt også, det er alltid et eller annet som bør ryddes vekk eller flyttes på før hjemmehjelpen kommer.

Jeg har egentlig flere ting jeg tenkte å sende fra meg i dag, men tror nesten jeg må la det ligge til jeg er litt bedre.

Jeg må også vurdere litt om den medisindosen jeg tok tidligere i dag egentlig var nok, eller om jeg bør ta en til etter hvert, hvis jeg ikke blir bedre snart.

Dette ble litt mye oppsummering, føler jeg. Men jeg kommer nok snart tilbake med mer!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)