torsdag 13. mai 2021

Rydder litt i manuskriptets løse tråder

I dag har det blitt mye manusarbeid, akkurat som jeg planla og håpet! Jeg har fått oppdatert en del kapitler med ganske vanlige rettinger, fått lagt inn noen helt nye momenter enkelte steder, og gått gjennom andre ting. Veldig fornøyd når ting endelig fungerer igjen!

Planen for morgendagen er å printe ut og lese korrektur på spesielt to kapitler, men jeg håper jo  å få gjort mer enn det, men det viktigste først! Jeg synes det er godt å få fikset opp i litt løse tråder og småfeil  innimellom, derfor tar jeg en sånn runde nå.

Tenkte også jeg skulle se over og rydde i noen manusnotater som stort sett er brukte kladdelementer, som jeg kanskje ikke har bruk for mer. Det kjennes godt å få litt orden i papirene!

Jeg må se  å ta meg en tur rundt på andre blogger også og se hva folk skriver om for tiden, jeg har vært litt lite flink til det akkurat nå. Men det kommer!

Riktig fin fredag!

Vi høres!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Så bra at du får jobbet med manus. Virker som om du har hatt en fin og aktiv periode siste halvåret? Jeg jobber best når det regner ute - synes det har vært altfor få regnværsdager hittil i år...

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar! Ja, jeg har hatt noen ganske fine og intense skriveperioder de siste månedene, med noen avbrekk, men ikke mer enn at det kan hentes inn igjen. Men så er også mye av de siste månedene også ren korrekturlesing, og det er veldig konkret å forholde seg til. Ja, regnvær er bra for skrivingen! :-)

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?