lørdag 15. mai 2021

Fått tilbud om Korona-vaksine!

For noen dager siden nevnte jeg at jeg ikke hadde fått Korona-vaksine ennå. Vel, i går ringte de fra Korona-senteret i bydelen, og tilbød meg vaksine i morgen! Jeg er veldig lettet og glad for det, men samtidig synes jeg det er litt skummelt. Har jo hørt så mye om vaksinene, men så er det jo bare noen av dem som er skumle, og de er jo tatt ut.

Jeg fikk vite hvilken vaksine jeg skal få, og jeg fikk til og med datoen for den andre dosen, som er i slutten av juni. Og de hadde lest mailen jeg hadde sendt dem, så de kjente til sykdom og ting jeg hadde opplyst om. Veldig glad for at jeg endelig blir hørt, selv om jeg altså er litt smånervøs.

Så ja, hvis det blir mistenkelig stille fra meg her på bloggen, så... Huff, nei da. Det blir nok ikke det. Da jeg sa til noen i familien at jeg var innkalt til vaksine, fikk jeg til svar at det var jammen på tide!

Ellers så har det blitt en god del manus-redigering i dag også. Jeg kan jo holde på med manuskriptet mitt inn i evigheten, virker det som, jeg blir jo aldri fornøyd med mitt eget arbeid! Men jeg følger min egen framdriftsplan, og sjefen min, altså meg, er fornøyd med arbeidet mitt de siste dagene!
 

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min! 

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei, ja det var vel på tide! :) Trodde du ville få tidligere, men husker du nevnte at du ikke var prioritert. Jeg fikk min første dose på tirsdag, ingen dramatikk bare litt generelt nummen + hevelse i selve stikket, som er helt vanlig. Så du kan nok regne med å fungere omtrent som vanlig, og skrive så mye som du vil ;) Lykke til!

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar! Ja, det gikk fint dette, har akkurat skrevet et oppfølgingsinnlegg også. Litt nummen her også ja, men blir det ikke større utfordringer enn dette, skal jeg ikke klage! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)