tirsdag 11. mai 2021

Jeg tar ikke alltid med alt.

Solnedgang, mai 2021.
Solnedgang, mai 2021.
Ja da, ja da, ja da, jeg ser at bloggen den siste tiden kanskje har manglet et og annet. Eller kanskje det bare er jeg som føler det. Det har vært temaer som jeg bare har måttet hoppe over. Jeg blogger om skribentliv og helse - og om  sykdommen min, men noen ganger passer det ikke å ta med alt. 

Jeg ser også at på enkelte av bloggpostene jeg har skrevet i det siste, kunne jeg vært mer detaljert og personlig, og jeg kunne kommentert enkelthendelser enda bedre. Men i noen av tilfellene ville det blitt helt feil. Og en del av tiden har jo ting handlet om ryggproblemer, og det er da grenser for hvor mange ganger man skal skrive om det!

I dag har det i allefall blitt en del manus-skriving, og nå i kveld har jeg også vært på et digitalt nettmøte i Forfatterforbundet. Veldig fint å få den muligheten! Jeg synes jeg fikk enda litt mer inspirasjon av dette!

Fortsatt fin kveld! Og ja, apropos fin kveld; Jeg legger ved et bilde jeg tok av solnedgangen nå for et par timer siden.


Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?