torsdag 1. juli 2021

Skulle sittet oppe hele natten...!

Det har gått litt opp og ned med manus-skrivingen, men akkurat nå er jeg plutselig veldig ivrig igjen, og skulle gjerne sittet oppe hele natten! 

For tiden går jeg gjennom manuskriptet, og ser om konkrete ting henger naturlig sammen. Jeg innbiller meg stadig at jeg straks er ferdig, men finner likevel avsnitt og setninger som kan eller bør skrives bedre eller endres litt på. Evighetsprosjekt...

Som antydet fikk jeg  andre dose Koronavaksine for snart en uke siden. Fint å være ferdig, og det gikk jo greit, dette.

Jeg ser det har blitt litt kortere oppdateringer på bloggen i det siste enn vanlig, men jeg tror jeg får med det viktigste, og jeg kommer forhåpentligvis snart sterkere tilbake. Og er du ikke allerede en følger av bloggen min, er du selvsagt hjertelig velkommen!

Dette ble noen få ord før jeg køyer. Mer manus i morgen!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Så fint at du fortsatt har gode skriveøkter! Jeg har vært litt fraværende fra b logging i en måneds tid, men skal få oppdatere meg hos deg ganske snart. fin ny uke :)

    SvarSlett
  2. Hei! Ja, det går egentlig fint med skrivingen, selv om det har vært litt mer til og fra nå, enn det pleier. Det er uansett alltid hyggelig med en kommentar fra deg! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)