søndag 11. juli 2021

Mye manus for tiden.

Jeg vet jeg har glimret litt med mitt fravær på bloggen. Det var ikke meningen, men det har vært en del å gjøre både med manuskriptet og andre ting. 

Så, nei, jeg har ikke vært på sommerferie. Veldig sosial har jeg heller ikke vært, men hadde i allefall kaffebesøk av ei venninne en dag, og familiebesøk i går. 

Det meste av tiden går med til gjennomgang av manus. Jeg er snart i mål med mye, men vet det gjenstår et par kapitler som trenger en skikkelig gjennomgang. Jeg har vært litt for flink til å skyve dette til side, og ta det enkleste først... 
Det høres vel ikke kjent ut for noen?

Jeg hadde et liknende dilemma med et par andre kapitler, som jeg beskrev i bloggposten Slår sammen vanskelige kapitler for en liten stund siden. Men bare jeg får gjort ferdig disse andre  endringene, skal resten være småtterier, tror jeg... Men da må jeg altså mestre disse endringene først, og det ser ikke ut som det går veldig fort...

Så, konklusjonen er vel, at jeg har fremdeles litt å drive med, og alltid noe å lære.

Har du en fin sommer?


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?