tirsdag 12. oktober 2021

Hva er skriveplanene videre?

Jeg ser at det kommer spørsmål på bloggen om hva som er mitt neste prosjekt. Når jeg altså forhåpentligvis kommer i mål med nåværende bokmanuskript? 

Det er jo sånn at selv om/når manuskriptet skulle bli antatt, vil det likevel være et godt stykke vei å gå før det ender opp som bok, dersom jeg skulle være så heldig. Men tanken har selvsagt slått meg, at hva skjer etterpå? 

Som jeg svarte i kommentarfeltene sist etter blogginnlegget Mye manus, men det begynner å hjelpe nå, har jeg et par tidligere store manuskripter og også noen mindre skriveprosjekter som jeg kan gå tilbake og se om fremdeles kan brukes. Om ikke hele, så i allefall ideen eller deler av manuset. Jeg har også en ide til et mulig skriveprosjekt jeg tenker litt på, men som jeg ikke skal legge frem her ennå. Det er alt for tidlig, og kun på idestadiet. 

Men det har i mange år nå vært boken om oppveksten min som har vært viktig for meg å skrive. Og som jeg nevnte sist er det også enkelte helt andre ting jeg har måttet skyve litt til side i det siste for å prioritere å komme i mål med manuskriptet mitt, og dette må få litt mer fokus etter hvert. 

For eksempel tenker jeg at mine venninner synes det blir mye skriving og mindre sosialisering, og det må jeg vel få gjort noe med?

 
 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min! 

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?