fredag 22. oktober 2021

Ikke langt igjen nå.

Det var fint med litt fri og å gjøre andre ting, men det kjentes også godt å komme seg tilbake til manuskriptet. 

Jeg er (fremdeles) i en sluttfase. Eller i en avsluttende sluttfase, hvis det klinger bedre. Det jeg har drevet med de siste dagene, er å ta noen konkrete vanskelige valg som jeg har utsatt litt, av sorten;
"Skal dette avsnittet egentlig med, eller bør jeg bare slette det?"

Jeg har også slått sammen to kapitler som jeg har tenkt på en stund, og det gikk heldigvis over all forventning.

Jeg er vel så nær at jeg nesten har begynt å få litt innsendingsangst, he he. Litt nerver nå, men fremdeles noen konkrete gjøremål igjen ...


Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

4 kommentarer:

  1. Hei Gro Jeanette. Jeg heier fra sidelinjen :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Augusta! Det hjelper veldig :-)

    SvarSlett
  3. Du jobber så bra! Jeg blir nesten litt misunnelig. Tror du at det blir lettere eller vanskeligere å sende fra deg manus nå som du har gjort mange endinger?

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for kommentar! Jeg tror på en måte at det kan bli litt lettere, ettersom jeg mener de endringene jeg har gjort var riktige for manuskriptet. Men det er alltid vanskelig å sende manus til forlag, fordi det føles så personlig når det ligger så mye arbeid bak.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)