onsdag 26. januar 2022

Skribent på ryddekurs!

Denne uken går jeg på ryddekurs! Jeg er med i en lukket ryddegruppe hos Ryddemagi på Facebook i et hyggelig felleskap. Litt av poenget der er at vi får ryddeoppgaver, og skal legge ut før- og etterbilder.

Jeg tenkte først at dere som leser kun skal få se etter-bildene, med rene overflater. Men er det noe gøy da? Jeg fant fort ut at før-bildene nok måtte tas med likevel. Og jeg har lagt det ut som det var, uten å pynte på fasaden først.

Rotebildene er jo ganske avslørende, men det får gå. Til mitt forsvar kan jeg heldigvis si at det er lenge siden jeg har hatt det så rotete. Ut i fra rotebildene tolker jeg det dithen at jeg ikke har det så aller verst helsemessig akkurat nå, og har hatt det ganske travelt. I perioder hvor jeg ikke er i form til å gjøre så mye, blir det ikke like rotete.

Jeg har ellers bare lagt ut de mest relevante ryddebildene her, som kan knyttes opp mot skriving. Kurset varer ut uken, med oppsummering på søndag.

FØR: Rot hos skribenten!
FØR: Skikkelig rotete skrivebord hos skribenten!


NÅ: Skribenten har endelig ryddet skrivebordet!
NÅ: Skribenten har endelig ryddet skrivebordet!
Skal oppdatere huskelappene mine også snart!


Det blir mye papirsortering i forfatterhulen.
FØR: Det blir mye papirsortering
i forfatterhulen.


ETTER: De viktigste bunkene må nesten få ligge...
ETTER: De viktigste bunkene
må nesten få ligge...


Jeg kan forresten ta med at jeg nå har byttet ut den hvite puten i sofaen med en rosa pute, samme farge som duken, for å få litt mer farge og helhet.

Synes du jeg bare burde vist deg de ferdigryddete bildene? Kjør gjerne debatt :-) 


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Moro med ryddekurs - og kult med før og etterbilder. Så kan man se at ryddekurset virker :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Augusta! Så moro at du liker at jeg legger ut alle bildene! Og ja, ryddekurset virker, jeg er veldig inspirert! :-)

      Slett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)