søndag 23. januar 2022

Kanskje en litt rotete uke.

Uken som gikk var en sånn litt av alt-uke. Eller i allefall var det sånn med noen av dagene. 

Den ene dagen var det flere ting på programmet, men ikke alt fungerte helt som det skulle. Jeg gikk og ventet halve dagen på noen som ikke dukket opp når de skulle, så jeg til slutt måtte ringe og etterlyse dem. Konklusjonen var at avtalen var endret til noen timer senere på dagen, men ingen hadde tenkt på at jeg kanskje ville ha beskjed om det. 

Jeg skulle andre ting også den dagen, jeg hadde blant annet bestilt medisinlevering på døren, men de kom i allefall presis. Jeg hadde også bestilt  en annen leveranse på døren samme dag fra et fotofirma, og også det gikk fint. Jeg valgte den samme dagen med vilje, fordi jeg tenkte det var greit å samle det litt, når jeg først visste at jeg skulle være hjemme og vente på noe uansett. Det er et tips til deg som bestiller ting som skal leveres på døren, og som ønsker å få ting gjort litt mer effektivt.

Uansett, mens jeg gikk rundt og ventet samt irriterte meg litt over folk som ikke gir beskjed når de skal, fant jeg ut at det skulle være nettskrivekurs senere på kvelden, og det fikk meg i bedre humør igjen! Da hadde jeg vært borte fra manusskrivingen en stund, og det føltes litt godt å hoppe inn i skrivetemaet igjen. Litt som å komme hjem igjen, eller på riktig hylle, hvis du skjønner hva jeg mener.

Lørdag var jeg på familiebesøk i Bærum, veldig hyggelig som vanlig.

Håper ikke at din uke var like rotete som min!?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?