onsdag 2. februar 2022

Tilbake til skribentlivet.

Det tok litt tid før jeg kom meg tilbake til selve skrivingen igjen etter ryddekurset jeg gikk på  forrige uke. Men det var fint også, å gjøre noe annet en liten stund.

I dag har det også blitt litt organisering og rydding her, ettersom jeg fikk hjelp av faren min til å flytte noen bilder, et prosjekt jeg har tenkt på lenge. Det dreide seg om oppheng på murvegg, og da trenger man hjelp fra noen som kan det og har mulighet. Samtidig skulle det henges opp en ny lampe, som jeg har fått av moren min som forskudd på en bursdagsgave. Det ble veldig bra!

Fordi ryddekurset ble så intensivt (men svært inspirerende!), er jeg litt på etterskudd med bloggen, og har vært litt lite flink til å følge med på andre ting. Men nå er jeg tilbake :-)

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Så fint med litt hjelp etter ryddeprosjektet :)
    For meg er den enkleste måten å fjerne ting. Færre ting er mindre rot. Gubben er ikke enig :)

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar!

    Ja, jeg har etter hvert innsett det, jeg også. Jeg fikk kastet en del i løpet av ryddekurset, også ting jeg ikke trodde jeg skulle komme til å kaste. Men har slitt med å kvitte meg med minner opp igjennom tiden, så det var ganske lærerikt.

    Nå skal jeg inn og ta en titt på bloggen din :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget?