tirsdag 24. mai 2022

Detaljene stemte dessverre litt for bra.

Det er ikke alt ved manusskriving som er like gøy, altså. De to siste dagene har egentlig vært litt for spennende, fordi jeg plutselig innså at jeg faktisk var nødt til å lete etter et mønster jeg motvillig var nødt til å godta at stemte litt for godt. 

Kort fortalt oppdaget jeg plutselig en sammenheng jeg må ha oversett. Det var en ganske viktig detalj, som jeg bare var nødt til å skrive inn i det omtrent ferdige manuskriptet. Hjelp. Jeg burde snart kvalifisere som historieforsker, eller noe liknende.

Det ble som du kanskje skjønner enda en ny gjennomgang, og noen endringer, noen slettinger og litt til. Du slette tid...!

Jeg er veldig sliten, og håper på bedre tider...! Det ser ut som jeg enda har litt å drive med, selv om jeg nå har gått gjennom og rettet opp en del av dette allerede.

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Det ble litt kryptisk, men jeg begynte likevel å nynne på Putti Pluttipott sangen "Klippe, klippe, klippe", men nå med teksten "Flikke, flikke, flikke" ;) Er det ikke litt rart at det dukker opp opplsagte "feil" etter så mange gjennomarbeidinger? Sånn er det her også, selv om jeg jo ikke trenger å bekymre meg for om noen kjenner seg igjen. Fin søndag!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar! Ja, jeg vet det ble litt kryptisk, jeg orket ikke å utbrodere så veldig. Det handlet ikke om å kjenne seg igjen eller ikke, men en annen detalj jeg rett og slett burde ha oppdaget. Men nå er jeg på plass igjen!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)