torsdag 19. mai 2022

Jeg feirer ni år som blogger!

Gro Jeanette Nilsen feirer ni år  som blogger!
Gro Jeanette Nilsen
feirer ni år 
som blogger!
I dag er det hele ni år siden jeg kastet meg ut i bloggeventyret for første gang! 

Nå var det jo nettopp syttende mai, det er nesten så en bare kan heise flagget igjen, for her kommer flaggdagene tett! Ok, så heiste jeg ikke flagget i dag da, men det var ikke langt unna :-) 

Ved forrige bloggjubileum for et år siden var jeg nok ikke like optimistisk og fokusert på skrivingen som nå, men nå er jeg veldig ivrig!

Noen få digitale skrivekurs har det blitt i år også, selv om det meste av tiden har gått til egen manusskriving. Veldig interessante skrivekurs, som alltid! Og ellers, så ble jeg intervjuet om det å leve med blødersykdom , 15. april i år.

Målet for akkurat denne jubileumsdagen i dag, var å arbeide videre med avslutningsprosessen med den versjonen av manuskriptet mitt som jeg har arbeidet med nå i det siste. Og dette har jeg sittet med i hele dag. Jeg er faktisk helt utslitt, det har vært så mange detaljer og småpirk jeg skulle gjennom og dobbeltsjekke, at du vil ikke tro det!

Det er jo litt dumt å notere mange gode ideer ned på løse lapper, og så viser det seg at du har glemt å ta med de beste ideene inn i manuskriptet! Derfor dobbeltsjekk. Men jeg er veldig glad for at dette endelig er gjort.

Har du forresten lest min aller første bloggpost Dagbok på nett? for nøyaktig ni år siden?


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 


 Takk for at du følger bloggen min!
 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med jubileum, hvor i all verden blir det av alle disse årene? Hehe, noen ganger er det nesten litt skummelt å se seg tilbake. Men desto viktigere å feire seg selv og jeg jeg måtte le litt av den ekstra flaggdagen - hvorfor ikke? :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar! Ikke lett å skjønne hvor det blir av de årene, nei! Men ja, man må lage litt moro ut av dager som oppleves som spesielle! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)