tirsdag 17. mai 2022

Syttende mai-lunsjen 2022.

Flott 17.mai-vær i 2022.
Flott flaggvær,
17.mai 2022.
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)

Årets hyggelige syttende mai-lunsj ble tradisjonen tro holdt hjemme hos min tante på Lilleaker. 

Jeg ble hentet av familie. Til forandring fra syttende mai i fjor, var det i år veldig flott vær, så vi kunne sitte ute også. I år var det jo første syttende mai på tre år, uten at vi har hatt Korona hengende over oss, og det kjennes som en lettelse. 

Forrige syttende mai hadde jeg akkurat fått min første Korona-vaksine dagen før, og når jeg ser tilbake på det, var nok livet på flere måter litt mer kaotisk akkurat da. Veldig fint å se at enkelte ting blir bedre med tiden! 

Men tilbake til dagen i dag. Bildet her er tatt hjemme, ettersom det var så mye folk på bildene fra syttende mai-lunsjen i dag, og jeg tenkte at jeg trenger jo ikke å legge det på bloggen. Håper at du som leser også hadde en fin feiring!

Når det gjelder skrivingen, ble det litt av det i går, og jeg tenker jeg fortsetter i morgen der jeg slapp. Jeg er snart i mål med akkurat denne redigeringsrunden, og det kjennes fint! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?