mandag 17. mai 2021

Syttende mai 2021.

Mye godt på årets koldtbord 17.mai!
Syttende mai ble, tradisjonen tro, feiret på Lilleaker, hos min alltid strålende tante! Veldig koselig, og jeg setter stor pris på å være en del av dette laget!

Veldig fint å feire nasjonaldagen nå og se familien, det har vært noen intense uker preget av mye smerter og nå sist endelig Korona-vaksine i går. Men det har også vært mye målrettet og intens skriving i det siste, som til tider har vært ganske produktiv.

Årets syttende mai var regntung, og jeg ble hentet av familie. 

Men selv om det var grått ute, ble det veldig koselig rundt bordet inne! Og mye godt å spise på det flotte koldtbordet som var laget i stand!

Flott 17.mai-kake!Jeg må også få skryte litt av den flotte og supergode syttendemai-ostekaken på bildet, bakt av kusinen min! 

Syttende mai på Lilleaker er en flott tradisjon, som det er viktig å få med seg! Men nå er det tilbake til hverdagen, og mange planer og gjøremål venter, deriblant en del skriving.

Takk for en flott dag! :-) 

Hva skjedde på denne dagen i fjor?


Takk for at du følger bloggen min!

 --------------------------------------------------------------------------

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?