søndag 8. mai 2022

Ny manusjustering og tannlegetime.

Underveis i redigeringsarbeidet mitt denne uken, har jeg oppdaget en konkret detalj som jeg tenker at jeg burde ha sett for lenge siden. 

Jeg har nok vært litt for bundet av min egen tekst. Har sett meg helt blind på noe som var så enkelt å få øye på at jeg ikke så den før nå. Ja ja... Dette vil nok gjøre ting litt lettere for meg etter hvert - tror jeg. 

Jeg hadde en manuspause på onsdag, da var det tannlegetime som sto på programmet. Det er jo lurt å følge opp helsa også, ikke bare skrivingen! Jeg hadde ikke hull, heldigvis. Men jeg har visst en visdomstann som ikke ser helt bra ut. 

Så lenge jeg ikke har merkbart vondt i den, får jeg bare la det bero. Jeg kan etter hva jeg har forstått uansett ikke trekke tenner hos tannlegen, det må skje på sykehuset. Veldig lettet for at det ikke er krise med tannen nå, enn så lenge!

Det ble også en handlerunde etter tannlegebesøket. Foten min var ikke så glad for det, så dagene etterpå har jeg hatt vondt i den, men nå går det bra.

Nå er det slutt på manuspausen min, jeg må tilbake til arbeidet om jeg noen gang skal bli ferdig med manuskriptet mitt! 

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)