søndag 1. mai 2022

Lærerikt skrivekurs, og innholdsrik bytur.

Forrett på lørdagskvelden, med blant annet blåskjell.
 Forrett på lørdagskvelden,
med blant annet blåskjell.
(Foto: Gro Jeanette Nilsen)

Det har vært en del å drive med, etter at jeg kom hjem fra Damenes helg. Jeg hadde tenkt at mye av denne uken skulle gå til skriving. Men selv om det ble litt av det også, har jeg ikke fått gjort like mye som jeg hadde tenkt. 

Men jeg meldte meg i allefall på et skrivekurs med Forfatterskolen på nettet, selv om også det var litt utenfor planen. Jeg syntes egentlig jeg hadde nok å gjøre i manuset mitt, og jeg har jo gått på en del skrivekurs.

Blant annet var jeg på et kurs i fjor, som jeg fortalte om i bloggposten Redigering, skrivekurs og høstferie, som var veldig bra. Men kurset i dag hørtes ut som det det var noe jeg kunne trenge, så da var det vel bare å hive seg på. 

I går var jeg på en utekveld som har vært planlagt lenge. Det vil si, det er den samme bursdagen vi i familien feiret da vi var i Kiel, men gaven var en tur ut i Oslo. Vi var åtte familiemedlemmer som var både på show på Latter på Aker Brygge i går, og spiste på Prima Fila Ristorante etterpå. Veldig koselig, og nydelig mat! Jeg har vært på den restauranten et par ganger tidligere, blant annet en utekveld i forbindelse med at jeg feiret min førtiårsdag, for "noen" år siden.

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?