søndag 26. juni 2022

Tilbake etter nødvendig skrivepause

St.hans-feiring på verandaen.
St.hans-feiring
på verandaen.
Den siste uken har jeg slitt med en større indre blødning i høyrehånden, som også betød at jeg ikke har fått gjort alt det jeg ville. Derfor var det tidligere i uken mest nødvendig, forefallende kontorarbeid jeg fikk utført.

Det var jo også St.hans denne uken. Jeg vurderte å dra på besøk til moren min i Bærum, men siden jeg hadde ganske vondt og ikke orket så mye, kom hun til meg på formiddagsbesøk i stedet. Veldig glad for det! Før hun ankom hadde jeg også mottatt kolonialvarer på døren samme morgen. 

Det var nydelig vær, så vi tok oss et par glass hvitvin og moreller på verandaen, og spiste ost og kjeks til lunsj.

Det har altså blitt en liten skrivepause på meg, men sånn er det bare. I dag føler jeg meg imidlertid mye bedre, og har fått gjort unna litt redigering, selv om jeg føler at jeg ligger litt etter med et par ting, ja.

Vi høres!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei, synes du er flink som får gjort så mye!!! Har lest noen bloggposter bakover, og elektrikerbesøk må jeg kanskje ordne her også. Har ikke så mange ledninger på kontorplassen, men en taklampe som ikke funker. Og det er ikke engang nytt av året... :)
    God sommer!

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar! Ja, jeg kom meg heldigvis inn i arbeidet mitt igjen! Elektriker anbefales ja! Jeg hadde tenkt på det lenge, og det var godt å bli kvitt noen utfordringer her hjemme :-) Riktig god sommer til deg også!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)